marți, 5 august 2014

Asta e ..Iubirea....




În lumea asta răvășită,
Atât de mult eu îmi doresc,
S-ajung odată în ..pădure...,
Să stau,... s-ascult,...și să gândesc.

Afară liniște să fie..,
Doar ploaia, stropii să-i ascult,
Cum cânta lin o melodie,
Din brazii care ne ascund.

Nu mi-as dori decât o oaza,
Țesută din mii de culori....,
O lună plină și frumoasă,
Un cer ...cu stele, fără nori.

Și-atunci , în liniștea absolută
Mi-as mai dori încă ceva...,
Să fii alături lângă mine,
Să pot să TE IUBESC...as vrea!

Să-
ți spun ce mult am strâns în mine,
De-a lungul timpului..., în gând,
Te aduceam în seri "senine"...,
Și te-alungam tot rând...pe rând.

Ești focul care arde în mine,
Ești tot ce mi-am dorit ...mereu...
Știu sigur, ce sunt pentru tine..
IUBIREA,...sufletului tău!!


Și împreună , într-o noapte,...
Să reușim să ne IUBIM...
Să.. UIT, ..să UITI,.. acum de toate,
Îmbrățișați pe veci să fim!!!


"Prelude and Nostalgia" by Yanni