marți, 15 iulie 2014

Povestea noastra

Povestea noastra...- Jeny Marian

Faptura ta ce-mi incalzea, 
Odaia friguroasa..., 
Trista a ramas in urma ta, 
Si fara ...foc in casa. 

Si daca maine vei pleca, 
Uitand in urma ...totul! 
Am sa sarut privirea ta, 
Ca sa-ti urmezi...norocul! 

Iar daca ochii tai cei calzi, 
Cu lacrimi se vor umple... 
Am sa inteleg ,ca tu chiar azi, 
De mine te vei rupe. 

Si n-am sa pun doar intrebari, 
La care stiu raspunsul, 
Doresc sa stii ,ca pana azi, 
Ti-am savurat...surasul! 

Eu am privit in urma ta, 
Stiind ca nu pot spune... 
Ce bine era cand te aveam , 
Aici doar langa mine! 

Dar am stiut sa pierd frumos.. 
Si-am suferit in taina..., 
Ca tu sa poti sa pleci duios, 
Calcand pe a mea rana. 

Furtuna e in jurul meu... 
Si sufletul imi plange... 
Cand ma trezesc mereu,mereu... 
Si nu te pot ...atinge! 

Din drumul tau nu te intorc, 
Asa a fost ...destinul, 
Ca tu sa pleci...si eu sa pot, 
Sa-ti savurez....veninul!! 

O viata inca de-as avea, 
Eu te-as iubi in taina... 
Te-as imbraca cu inima.. 
Si te-as topi in ...palma!! 





"Prelude and Nostalgia" by Yanni